امروز جمعه , 10 فروردین , 1403 شما در میهن گیم هستید.

دانلود بازی Batman Arkham Origins برای PC

انجمن

مطالب محبوب

مطالب جدید

دانلود بازی Batman Arkham Origins برای PC

دانلود بازی Batman Arkham Origins برای PC

| نسخه کم حجم Black Box با حجم 8.5 گیگابایت به پست اضافه شد |

یکی از مورد انتظار ترین بازی های سال ۲۰۱۳ عنوان Batman Arkham Origins است. این عنوان سومین بازی در سری Batman است که داستان Batman را قبل از آن که حرفه ای شود تعریف می کند. شما می توانید این بازی را برای PC از میهن گیم دانلود نمایید.  و باز هم Batman بازگشته است تا با شرارت مبارزه کند! Batman Arkham Origins سومین بازی در سری Batman است که Batman را قبل از اتّفاقات بازی های قبلی نشان می دهد،هنگامی که او یک فرد تازه کار بوده است. گیم پلی بازی به مانند بازی های سابق در این سری است. Batman از ابزار های جدیدی استفاده می کند به عنوان مثال؛Shock Gloves,Remote Claw و… سیستم Fast Travel این بار در بازی وجود دارد که به بازیکنان این اجازه را می دهد تا به هر نقطه ای از بازی خواستند حرکت کنند. گرافیک بازی با پیش رقت هایی رو به رو بوده است که نسبت به قسمت های گذشته کاملا مشخّص است. موسیقی و صداگذاری بازی نیز به خوبی کار شده است. صداگذاری Batman به مانند سابق بوده و موسیقی بازی نیز خوب است.

داستان Batman: Arkham Origins،وقایع ۵ سال قبل از نسخه ی اول بازی یعنی Batman:Arkham Asylum را بازگو خواهد کرد.شب سرد،تاریک و برفی کریسمس است و بتمن جوان،به دنبال طعمه هایش به مانند خفاشی همه جا پر می زند!تنها دو سال است که بتمن مبارزه با جرم و جنایت را آغاز کرده و البته در این مدت ضربه های محکمی را به جنایتکاران زده است؛البته،باید در نظر داشته باشید که این بتمن،با آن بتمنی که در دو نسخه ی پیشین بازی کنترلش را برعهده داشتید،تفاوت دارد و اشتباه زیاد می کند اما به گفته ی سازندگان بازی،بعد از هراشتباه تجربه کسب کرده و یک اشتباه را هرگز دوبار تکرار نمی کند.فردی  با لقب Black Mask که رئیس کل جنایتکاران شهر گاتهام است (شهری که وقایع  دو نسخه ی پیشین و البته این نسخه از بازی در آن اتفاق می افتد) برای سر بتمن،جایزه ی هنگفتی به مبلغ ۵۰ میلیون دلار تعیین می کند و در همین راستا،هشت تن از حرفه ای ترین قاتلان را به استخدام خود در می آورد.با تعیین کردن این جایزه،دیگر حتی به نظر می رسد پلیس های شهر نیز از وظیفه ی اصلی خود غافل شده و برای پیدا کردن بتمن،دست به هرکاری می زنند!

وقتی یک سری بازی دارای گیم پلی عالی باشد،سازندگان برای ساخت نسخه ی جدید بازی از چه فرمولی استفاده می کنند؟بله درست است؛از فرمول”حفظ نکات برجسته ی قسمت گذشته و اضافه کردن نکات محدود و جدید برای جلوگیری از تکراری شدن بازی”.آن طور که به نظر می رسد،استدیو  Warner Bros. Montreal  که ساخت بازی به آن محول شده،قصد استفاده از این فرمول را دارد.همانند نسخه های پیشین،بتمن با ورود خود به صحنه های جنایت،شروع به گشتن محیط،بررسی اطلاعات و DNA های موجود در صحنه ی جرم را می کند.این سیستم به نوعی سیستم “کاراگاهی” نامیده می شود که به وسیله ی آن،بتمن اطلاعاتی را کسب کرده و به سمت هدف بعدی خود خواهد رفت.

شاید با خود فکر کنید که چون بتمن در این قسمت از بازی جوان تر است،مسلما توانایی های کمتری را نسبت به زمانی که با تجربه تر می شود (یعنی زمان اتفاقات دو نسخه پیشین بازی) دارد اما این عقیده اشتباه است!طبق تریلرهایی که تاکنون از گیم پلی بازی منتشر شده،می توان گفت کلیت مبارزات تن به تن،به همان شکل گذشته است و تنها چند چیز به بازی اضافه شده است که از آن ها می توان به قابلیت Remote Claw و The Dark Knight اشاره کرد.قابلیت Remote Claw،ابزاری است که به بتمن امکان هدف قرار دادن دو نقطه یا آیتم به هم و یا زدن دشمنان به یکدیگر را می دهد!چگونگی کار نیز بدین صورت است که برای مثال دو دشمن در کنار یکدیگر ایستاده اند و شما با هدف قرار دادن این دو،به وسیله یک طناب آن ها را به سمت یکدیگر می کشانید و یا پس از انتخاب یک دیوار یا سقف و دشمن مورد نظر،چنگال ها را رها کرده تا یکی از چنگال ها به دیوار چسبیده و با باز شدن طناب برای قرار گرفتن چنگال دیگر روی دشمن،دشمن به سمت دیوار کشیده شود!

دو نسخه ی قبلی بازی،در زمان خود (حتی اکنون) گرافیک فوق العاده ای را داشتند و از بازی های هم سبک،تقریبا یک سر و گردن بالاتر بودند و البته دارای مشکلاتی همچون بارگزاری طولانی بعضی بافت های بازی بودند.Batman: Arkham Origins نیز هم اکنون با موتورگرافیکی بهبود یافته Uneral Engine 3 در حال ساخت است و گرافیک بازی  چه در بخش فنی و چه در بخش هنری به طور چشمگیری عالی و زیبا به نظر می رسد و حتی گرافیک بازی از بعضی عناوین نسل بعدی بالاتر است!بافت های بازی،طراحی محیط ها و کاراکترها از جمله جوکر،توسط اعضای استدیو Warner Bros. Montreal به زیبایی هرچه تمام تر صورت گرفته است.هم چنین محیط بازی،به دو بخش Old Gotham و New Gotham تقسیم می شود که این دو بخش،با پلی به یکدیگر متصل هستند؛ تاکنون نیز،تصاویر هنری بسیار زیبایی از دو بخش محیط بازی منتشر شده است که  امیدواریم توسط اعضای استدیو به طور دقیق و زیبا در داخل بازی شبیه سازی شوند.

در گاتهام قدیمی،خبری از آسمان خراش های بلند و خوبی و خوشی و زندگی عادی نیست و مردمی با وضع مالی بسیار بد در این بخش شهر (منطفه ی فقیرنشین) زندگی م کنند؛اما در طرف مقابل،در گاتهام جدید آسمان خراش های بلندی دیده می شود و همچنین مردم با چراغانی کردن خیابان ها و رفتن به خرید،شب برفی و بسیارزیبای کریسمس را در کنار اعضای خانواده جشن می گیرند و این زیباتر می شود وقتی بدانید که طراحی این دوبخش در بازی بسیار خیره کننده است و در این بخش ها است که نورپردازی بازی غوغا م کند.البته امیدواریم با بتمن نیز بتوانیم در کنار مردم که در حال خرید در شب برفی کریسمس هستند،در کنار خیابان های چراغانی قدم بزنیم و البته کاری کنیم که مردم گاتهام قدیمی هم از این شب زیبا لذت ببرند.

دانلود Batman Arkham Origins برای PC

دانلود Batman Arkham Origins برای PC

دانلود Batman Arkham Origins برای PC

دانلود Batman Arkham Origins برای PC

دانلود بازی Batman Arkham Origins برای PC  – پارت های 1 گیگابایتی:

دانلود بازی Batman Arkham Origins برای PC پارت 1 – 1 گیگابایت

دانلود بازی Batman Arkham Origins برای PC پارت 2 – 1 گیگابایت

دانلود بازی Batman Arkham Origins برای PC پارت 3 – 1 گیگابایت

دانلود بازی Batman Arkham Origins برای PC پارت 4 – 1 گیگابایت

دانلود بازی Batman Arkham Origins برای PC پارت 5 – 1 گیگابایت

دانلود بازی Batman Arkham Origins برای PC پارت 6 – 1 گیگابایت

دانلود بازی Batman Arkham Origins برای PC پارت 7 – 1 گیگابایت

دانلود بازی Batman Arkham Origins برای PC پارت 8 – 1 گیگابایت

دانلود بازی Batman Arkham Origins برای PC پارت 9 – 1 گیگابایت

دانلود بازی Batman Arkham Origins برای PC پارت 10 – 1 گیگابایت

دانلود بازی Batman Arkham Origins برای PC پارت 11 – 1 گیگابایت

دانلود بازی Batman Arkham Origins برای PC پارت 12 – 1 گیگابایت

دانلود بازی Batman Arkham Origins برای PC پارت 13 – 1 گیگابایت

دانلود بازی Batman Arkham Origins برای PC پارت14 – 1 گیگابایت

دانلود بازی Batman Arkham Origins برای PC پارت 15 – 1 گیگابایت

دانلود بازی Batman Arkham Origins برای PC پارت 16 – 1 گیگابایت

دانلود بازی Batman Arkham Origins برای PC پارت 17 – 1 گیگابایت

دانلود بازی Batman Arkham Origins برای PC پارت 18 – 1 گیگابایت

دانلود بازی Batman Arkham Origins برای PC پارت 19 – 1 گیگابایت]

دانلود بازی دانلود بازی Batman Arkham Origins برای PC نسخه کم حجم Black Box – پارت های 1 گیگابایتی:

دانلود بازی دانلود بازی Batman Arkham Origins برای PC Black Box پارت 1 – 1 گیگابایت

دانلود بازی دانلود بازی Batman Arkham Origins برای PC Black Box پارت 2 – 1 گیگابایت

دانلود بازی دانلود بازی Batman Arkham Origins برای PC Black Box پارت 3 – 1 گیگابایت

دانلود بازی دانلود بازی Batman Arkham Origins برای PC Black Box پارت 4 – 1 گیگابایت

دانلود بازی دانلود بازی Batman Arkham Origins برای PC Black Box پارت 5 – 1 گیگابایت

دانلود بازی دانلود بازی Batman Arkham Origins برای PC Black Box پارت 6 – 1 گیگابایت

دانلود بازی دانلود بازی Batman Arkham Origins برای PC Black Box پارت 7 – 1 گیگابایت

دانلود بازی دانلود بازی Batman Arkham Origins برای PC Black Box پارت 8 – 1 گیگابایت

دانلود بازی دانلود بازی Batman Arkham Origins برای PC Black Box پارت 9 – 570 مگابایت

دانلود بـــازی