امروز پنج شنبه , 9 فروردین , 1403 شما در میهن گیم هستید.

دانلود بازی Fable Anniversary برای Xbox 360

انجمن

مطالب محبوب

مطالب جدید

دانلود بازی Fable Anniversary برای Xbox 360

دانلود بازی Fable Anniversary برای Xbox 360

آماده ورود به دنیای Fable شوید! بازی Fable Anniversary یک عنوان اکشن ماجراجویی/نقش آفرینی/دنیای آزاد می باشد. چندی قبل نسخه Xbox 360 این عنوان معرفی شد و اعلام شد که این بازی دارای گرافیک بهتری نسبت به بازی اصلیست و بهینه شده است. همان طور که گفته شد این بازی یک عنوان RPG می باشد و بازیکن می تواند در آن با شخصیت ها صحبت کند. در بازی مراحل فرعی نیز علاوه بر مراحل اصلی وجود دارند که بازیکن می تواند آن ها را انجام دهد. بغیر از مبارزه تن به تن و با سلاح ها،بازیکن می تواند جادو را نیز یاد بگیرد و از آن استفاده نماید.

نام بازی: Fable Anniversary

سازنده: Lionhead Studios

ناشر: Microsoft Game Studios

سبک: Action-Adventure/RPG/Open World

پلتفرم: Xbox 360

در روز تولد خواهرش،پسری جوان از روستای Oakvale توسط راهزن ها مورد حمله قرار می گیرد. باقی خانواده او می میرند و آن پسر جوان توسط قهرمانی به نام Maze نجات پیدا می کند. آن قهرمان پتانسیل لازم را در پسر می بیند و او را می برد تا در گروه قهرمان ها آموزشش دهد. سپس پس از سال ها متوجه می شود که خواهرش هنوز زنده بوده و به دنبال او می رود و با پادشاه راهزن ها وارد مبارزه می شود که پس از آن بازیکن یک انتخاب می گیرد که می تواند او را بخشیده و یا بکشد. پس از آن داستان ادامه پیدا می کند…

همان طور که می بینید داستان بازی بسیار عالی می باشد و بازیکن را جذب می کند تا آن را بازی کند و با عناصر دیگری که دراین بازی قرار گرفته،آن را تبدیل به یکی از بازی های عالی می کند که نمرات بسیار عالی از جانب منتقدان دریافت کرده است.

دانلود بازی Fable Anniversary برای Xbox 360 دانلود بازی Fable Anniversary برای Xbox 360

دانلود بازی Fable Anniversary برای Xbox 360 دانلود بازی Fable Anniversary برای Xbox 360

دانلود بازی Fable Anniversary برای Xbox 360 – پارت های 1 گیگابایتی:

 

 

 

به دستور کارگروه محترم مصادیق مجرمانه لینک ها حذف گردید

 

 

 

دانلود بـــازی