امروز سه شنبه , 29 اسفند , 1402 شما در میهن گیم هستید.

دانلود بازی Ryse Son Of Rome برای PC

انجمن

مطالب محبوب

مطالب جدید

دانلود بازی Ryse Son Of Rome برای PC

 | شاهکار 2014 |

| نسخه کامل Codex به پست افزوده شد  |

| دانلود بازی Ryse: Son Of Rome برای Pc |

Ryse: Son Of Rome

Ryse Son of Rome یکی از اولین عناوین انحصاری زمان لانچ XBOX ONE بود که حال به تازگی توسط Crytek Studios برای کامپیوتر منتشر شده است. نسخه کامپیوتر این بازی به همراه چهار DLC عرضه شده است که در گذشته به مرور برای کنسول Xbox One منتشر شده بودند. این بسته ها علاوه بر افزودن چندین نقشه به بخش چند نفره، حالت Survival Mode و پنج پوسته مخصوص را برای گلادیاتور شما به ارمغان خواهد آورد. همچنین بخش پرداخت های اختیاری درون بازی (microtransaction) در این نسخه نیز حذف شده است.داستان بازی درباره ی فرمانده ماریوس است که بدلیل کشته شدن خانواده اش به دست بربر های وحشی قصد نابودی آنها را به کمک سربازان وفادارش دارد. در ابتدا فرمانده ی ماریوس سربازی جوان با حس قوی وظیفه شناسی میباشد که به طور کامل خود را وقف روم و اهدافش کرده است. او تمایل داشت تا با دشمنان روم مقابله کند و خاک وطنش را گسترش دهد . ماریوس در مسیر بازی تنها نیست زیرا او دارای استادی با تجربه به نام ویتالیون است که مهارت های خود را به فرمانده ی دلیر آموزش میدهد .دربازی علاوه بر بربر ها شاهد دشمنان دیگری نیز خواهید بود و خواهید دید سربازان رومی چگونه از ملت و زادگاه خود دفاع میکنند اما متاسفانه ما شاهد داستانی عمیقی در بازی نیستیم که بازیکن را به خود جذب کند بلکه داستان بازی بسیار سطحی کار شده است.

در مورد بخش گرافیک چیزی که به شخصه در دموهای بازی دیدم به حتم حرف از نسل بعد و تکنولوژیهای برتر این نسل و قدرت مانور بالای شرکت کرایتک در بعد گرافیک فنی بوده است. چشم نواز, حیرت انگیز و دلربا! قدرت کنسول Xbox One این امکان را برای عنوان Ryse فراهم آورده تا لحظات سینمایی نسل بعدی بسیار هیجان انگیزی را ارائه دهد که حتی قدرت این کنسول نسل هشتمی موجب شده مکان های متعدد مراحل بازی از جمله دو کشور “انگلستان و ایتالیا” به بهترین نحو ممکن طراحی گردد که حتی در این بین نباید از پیشرفت های فوق العاده ی انیمیشن های کرکترهای متعدد چشم پوشی کرد و تجربه ی مبارزه با ۱۰۰ دشمن موجود در صفحه ی نمایشگر با هوش مصنوعی واقع گرایانه را پدید آورده است. اما اطلاعات جالب در مورد طراحی شخصیت ماریوس: “این استودیو اعلام کرده است که برای ساخت Marius  صدو پنجاه هزار(۱۵۰,۰۰۰) چند ضلعی و بعد به کار رفته است که شامل زره و لباس های او می شود.همچنین اعلام شده که حرکات او به صورت real time ضبط شده  و به شکل زنده در بازی قرار گرفته اند. Marius بیش از ۷۷۰ مفصل در بدن خود دارد که ۲۶۰ عدد از آن تنها برای صورت او به کار رفته است.”

قرار نیست چند قطره خون نارنجی روی صفحه مانیتور برای شما نمایش داده شود یا واکنشهایی مصنوعی از سوی دشمنانتان صورت پذیرد.قرار است نبرد و ستیز بین گروههای مختلفی را ببینید که در واقع همینگونه هم بوده است. جنگیدن تا آخرین قطره خون و آخرین نفس. مبارزات به شدت طبیعی, درگیرانه و واقعی طراحی شده اند. بسیار وحشیانه خون ریخته خواهد شد و شمشیرها حرف اول را خواهند زد! در ابتدای امر شما به طبع یک سرباز دون پایه خواهید بود که تنها با نشان دادن قدرت استفاده از شمشیر و فکر خود پیروز خواهید شد. اما این پایان کار نخواهد بود و شما کم کم به جرگه فرماندهان خواهید پوست و بایستی علاوه بر پیروز شدن در نبردهای تن به تن قابلیت فرماندهی و دادن دستورات درست و به جا را نیز در دستور کار خود قرار بدهید! دستور تسخیر برج ها, منجنیقها و از بین بردن کمان داران! حمله و نبرد با شمشیر, استفاده از سپر هم به عنوان دفاع در مقابل ضربات و هم البته تیرهای کمانها و هم به عنوان ضربه به دشمنان از چند بعد! همچنین لگدهای ماریوس که بسیار قدرتمند هم خواهد بود! سیستم دکمه زنی خوب و پویا که وقتی شما دو الی سه نفر را در کنار و دور خود میبینید میتوانید با زدن چند دکمه درست آنها را یکی پس از دیگری با ضربات زیبا,جا خالی دادنها,دفاع کردنها و بدلها از بین ببرید! ضربات تمام کننده بازی زیبا و متنوع طراحی شده اند. چاشنی خشونت در این قسمت نیز فراموشتان نشود! قطع دست و پا و فرو کردن شمشیر در بدن و سر دشمنان امری طبیعی و البته به یک نوستالوژی تبدیل خواهد شد! همه اینها را در کنار فرمان صوتی با استفاده از کینکت ۲ را نیز ترسیم کنید! کمبوهای بازی حس قدرت را به شما منتقل خواهد کرد. تجربه یک اکشن سوم شخص با درون مایه هک اند اسلش بسیار لذت بخش خواهد بود. از بخش موسیقی بازی هنوز اطلاعات خاصی به بیرون درز پیدا نکرده است ولی از دموهای بازی یک موسیقی حماسی جاه طلبانه ای شنیده میشود که تنها غرور, حس انتقام, قدرت و جاه طلبی را به خون شما تزریق خواهد کرد!

| تصاویری از محیط بازی |

دانلود بازی www.mihangame.com | Ryse Son Of Rome

دانلود بازی www.mihangame.com | Ryse Son Of rom برای pc

دانلود بازی www.mihangame.com | Ryse Son Of Rome برای pc

حداقل سیستم مورده نیاز بازی :

DirectX : Version11
Memory : 4 GB  RAM
Hard Drive : 26 GB available space

graphics : DirectX 11 graphics card with 1 GB video RAM
OS : Windows Vista SP1, Windows 7 or Windows 8  "64bit
Sound Card : DirectX compatible Sound Card with latest drivers
Processor : Intel Dual-Core 2.8 GHz/ AMD Dual-Core 3.2 GHz or better

حداکثر سیستم مورده نیاز بازی  :

DirectX :Version11
Memory : 8 GB RAM
Hard Drive : 26 GB available space

Graphics : DirectX 11 graphics card with 4 GB video RAM

Processor : Intel Quad-Core or AMD Octo-Core or better
OS : Windows Vista SP1, Windows 7 or Windows 8  "64bit
Sound Card : DirectX compatible Sound Card with latest drivers

دانلود بـــازی