امروز سه شنبه , 29 اسفند , 1402 شما در میهن گیم هستید.

انتقال اطلاعات به سرور ایران و رفع مشکل لینکها

انجمن

مطالب محبوب

مطالب جدید

انتقال اطلاعات به سرور ایران و رفع مشکل لینکها

با سلام خدمت تمامی شما کاربران، دوستان و همراهان همیشگی میهن گیم

در ابتدا از تمامی شما بزرگواران بدلیل وقفه در انتقال اطلاعات و مشکلات پیش آمده در این مورد عذرخواهی میکنم و  بابت صبر و حوصله ای که داشتید و حمایتی که از ما کردید تشکر میکنم و امیدوارم آندسته از عزیزانی که کاسه صبرشان لبریز شده، تحملشان بخاطر چند گیگ فایل در انتظار دانلود به سر رسیده و بعضا توهینهایی نیز کردند (نظرات غیر قابل انتشار بود) عذرخواهی ما را بپذیرند. قابل توجه این عزیزان ما نیز همانند شما از مشکل پیش آمده بسیار ناراحت بودیم و مشکل نیز از طرف ما نبوده ولی هیچگاه به طرف مقابلمان بی احترامی نمیکنیم و همیشه با احترام برخورد کرده و خواهیم کرد.

با توجه به استقبال بی نظیری که از سایت دانلود میهن گیم شد و ارج نهادن به این اعتماد و استقبال، در جهت ارتقاء کیفیت و بهبود سرعت برآن شدیم تا سایت دانلود را از سرور فرانسه به ایران منتقل کنیم. در این راه با مشکلاتی روبرو شدیم و مدت زمان تقریبی ۴۸ ساعته ای که برای آن درنظر گرفته بودیم بیشتر شد ولی بحمدالله مشکلات برطرف، و بالاخره انتقال به پایان رسید. هم اکنون شما می توانید به دانلود فایلها و بازیهای مورد علاقه خود با سرعت و کیفیت بهتر بپردازید.

جا دارد از جناب آقای نیک طبع و جناب آقای حیدری بابت تلاش بی وقفه ای که برای پیگیری این انتقال داشتند تشکر کنم .

از شما یاران عزیز نیز کمال تشکر را دارم که در این مدت همراه ما بودید و همچنان ما را جزو خدمتگذاران خود شناخته و همراه ما هستید.

تشنه شنیدن نظرات، انتقادات و پیشنهادات شما هستیم، از ایده های شما استقبال میکنیم و امیدواریم ما را جهت بهبود هر چه بیشتر همراهی کنید.

در صورتی که با مشکلی مواجه شدید با ما درمیان بگذارید

منتظر خبرهای خوب از میهن گیم باشید

ارادتمند

هاشمی

مدیریت مجموعه میهن گیم

دانلود بـــازی

برچسب ها