امروز سه شنبه , 29 اسفند , 1402 شما در میهن گیم هستید.

دانلود بازی Alan Wake برای PC

انجمن

مطالب محبوب

مطالب جدید

دانلود بازی Alan Wake برای PC

http://up.mihangame.com/uploads/i804565_AW-cover.jpg
 
Alan Wake عنوانی است که به صورت انحصاری برای x360 عرضه شد اما در سال 2012 برای پلتفرم pc هم منتشر شد. نویسنده این بازی آقای سم لیک از استدیو Remedy است که خالق کاراکتر مشهور مکس پین است که تبحر بالایی در خلق عناوین درام و جامع شناسانه دارد. با میهن گیم همراه شوید و نسخه PC بازی را دانلود کنید.
Alan Wake نویسنده مشهوری است که به واسطه رمان های ترسناکش، طرفداران زیادی به دست آورده و به همراه همسرش زندگی خوبی را دنبال می کند. اوضاع به همین خوبی پیش نرفته و کابوس های پیاپی Alan را اسیر خود می سازند، به گونه ای که او دیگر نمی تواند رمان هایش را ادامه دهد. Alice همسر مهربانش برای رهایی Alan از این کابوس ها با او به شهر تفریحی Bright Falls می رود تا شاید این کابوس ها از زندگی آن ها بیرون رود، غافل از اینکه کابوس این بار با قدرتی وصف ناشدنی به استقبال آن ها می آید! Alice در قعر تاریکی فرو می رود و Alan برای یافتن و نجات او باید با تاریکی مبارزه کند. Sam Lake دوست داشتنی، این بار دست به خلق یک داستان روانشناسانه و دلهره آور زده که از نظر نوع پردازش داستان،‌ کمتر عنوانی در این نسل به آن شباهت دارد. یک داستان پر رمز و راز و پیچیده که تا آخرین لحظه شما را مجذوب خود کرده و تا مدت ها پس از پایان بازی، در ذهن شما باقی می ماند.
 در بخش گیم پلی هم نویسنده بازی آقای سم لیک سعی کرده که به جای ترساندن مخاطب، وی را دچار استرس و دلهره کند، برای پیشروی میتوانید از اتومبیل استفاده کنید یا به تنهایی در جنگل های مه آلود قدم بزنید که کاری بس سخت است! در طول بازی شاهد المان های سبک Action Adventure و Survival Horror هستید. دشمنانی که در توهم آلن وجود دارند سعی میکنند در تاریکی مخفی شوند و برای آلن ترس ایجاد میکنند. اینجا وی میتواند از چراغ قوه استفاده کند و آن ها را ببیند و بعد با اسلحه گرم آن ها را از بین ببرد.جالب است بدانید آلن در توهمش چیزهای جالبی را می بیند. دسته ای کلاغ که به او حمله ور میشود و یا هنگامی که مشغول دویدن در جنگل تاریک است دوربین کمی عقب می رود و عده ای دشمنان به او حمله ور می شوند! آلن ویک یک درام تعاملی و یک عنوان دلهره آور با استفاده از الگوهای روانشناسی است که آقای سم لیک به خوبی توانسته است از پس نوشتن داستان آن بر بیاید. آلن اگرچه به اندازه مکس پین محبوب نیست اما حس همدردی با او که در کابوس هایش گرفتار شده است می تواند جذاب باشد. شما را به دانلود این بازی از سرور میهن گیم دعوت می کنم.
 

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS : Windows XP/Vista/7

CPU : Core 2 Duo 2 GHz or Athlon 64 X2 Dual Core 5400

RAM : 2 GB

Graphic : GeForce 8600 GTS 512MB or Radeon HD 5550 512MB

Direct X : DX 9

HDD : 8 GB Free

سیستم پیشنهادی :

OS : Windows XP/Vista/7

CPU : Core 2 Quad Q6600 2.4GHz or Phenom 9850 Quad-Core

RAM : 4 GB

Graphic : GeForce GTX 285 or Radeon HD 5830

Direct X : DX 9

HDD : 8 GB Free

تصاویری از این بازی:
 

gallery

 

 

بر اساس گفته ی گروه مصادیق فیلترینگ ایران لینک ها حذف گردید

دانلود بـــازی