امروز جمعه , 10 فروردین , 1403 شما در میهن گیم هستید.

دانلود بازی The Walking Dead Season 2 All That Remains برای PC

انجمن

مطالب محبوب

مطالب جدید

دانلود بازی The Walking Dead Season 2 All That Remains برای PC

دانلود بازی The Walking Dead Season 2 All That Remains برای PC

بزرگ شدن آسان نیست و گذراندن این برهه مهم از زندگی یک فرد در جهانی ویران و زامبی زده به مانند یک کابوس است. پس از وقایعی که در فصل نخست مردگان متحرک افتاد در فصل دوم ماجراجویی نفسگیر خود را با محبوب ترین شخصیت فصل نخست عنوان سریالی مردگان متحرک یعنی کلمنتاین پیگیری میکنیم. دیگر Lee از Clem در مقابل خطرات حفاظت نمیکند و این خود کلمنتاین است که باید با سختی های پیش رو مواجه شود. در کل باید گفت قسمت آغازین از فصل دوم عنوان سریالی Telltale دقیقا همان چیزیست که انتظارش را میکشیدیم و توانسته همان روند استاندارد قسمت های پیشین را ادامه دهد.

اپیزود نخست فصل دوم که All That Remains نام دارد, چندان طولانی نیست و به اتمام رساندن آن زمان زیادی نمیبرد ولی با این حال باز هم در بخش داستانی خوب ظاهر میشود و دنباله ای مناسب بر وقایع فصل اول است. پس از وقایع فصل اول کلمنتاین دوباره با امید و کریستا همراه میشود. همچنین با افراد جدید یک گروه از بازماندگان آشنا میشویم. این اپیزود اتفاقاتی را که در این مدت برای کلمنتاین رخ داده را شرح میدهد. قصد ندارم تا داستان را اسپویل کنم فقط میتوانم به این نکته اشاره کنم که در ادامه داستان اتفاقاتی رخ میدهد که منجر به سخت تر شدن اوضاع برای کلمنتاین در این قسمت میشود. در این اپیزود با شخصیت های تازه ای نیز روبه رو میشویم که بعضی از آنها پرداخت خوبی دارند اما باز هم به پای کرکتری مانند کنی از فصل اول نمیرسند . این شخصیت های جانبی هر کدام خلق و خوی و هدفی متفاوت با سایرین دارند و این چیزیست که آن ها را جذاب تر میکند. ممکن است از برخی شخصیت ها متنفر شوید اما مانند فصل اول با فهمیدن اتفاقات زندگیشان علت رفتار های آنها را درک خواهید کرد. شخصیت های جانبی در این قسمت تاثیر گذارند , ممکن است نتوان بابعضی از آنها ارتباط برقرار کرد. انتظار میرود که با با آنها و به خصوص شخصیت سارا در ادامه داستان بیشتر آشنا شویم. داستان در اواخر اپیزود به اوج خود میرسد. بیشتر تمرکز اپیزود نخست بر روی کلمنتاین است و قصد دارد تا شرایط سخت این دختر کم سن و سال را در این جهان بی رحم به مخاطب نشان دهد به عنوان مثال در بعضی صحنه ها به مانند Clem درد را احساس میکنید و به احتمال زیاد اشکهایتان سرازیر میشود . طوری که از همان آغاز به راحتی با او همذات پنداری میکنید . کلمنتاین به مانند Lee یک شخصیت زمخت و توانمند نیست, ولی کلمنتاین زرنگ تر و انعطاف پذیرتر است . دیگر مثل فصل اول بازی یک دختر ترسو و بی دست و پا را نمی بینید و قادر است در مواقع لازم از خودش دفاع کند. مردگان متحرک به مانند بازی های موفق سبک اشاره کلیک چندان سعی نکرده تا بازیکن را با معما های خوش ساخت و گیم پلی عمیق جذب کند و تا اینجا هم موفقیت زیادی را در این بخش به دست نیاورده است.

ساخته telltale به نوعی راهش را از سایر عناوین این سبک نیمه جان جدا کرده است و گیمپلی را تنها به عنوان عاملی برای پیشبرد داستانی مستحکم و ایجاد شخصیت هایی باورپذیر به کار گرفته است.  هسته گیم پلی در فصل دوم مردگان متحرک تغییرات زیادی (به جز برخی تغییرات ظاهری  ) نداشته است. در این بخش شباهت هایی با ساخته جدید تلتیل یعنی گرگی در میان ما نیز احساس میشود. بازیکن همچنان باید در محیط های نسبتا کوچک جست و جو کند , وسایل را به کار گیرد و در نهایت پازل هایی را  حل کن, پازل هایی که اکثرا هیچ چالشی را برای بازیکن ایجاد نمیکنند. در واقع از گیم پلی به عنوان زنگ تفریحی در خلال روایت داستان استفاده شده است.  این اختیار به بازیباز داده شده است که سلایق خود را قالب نقش کلمنتاین پیاده کند. در واقع با دیالوگ هایی که انتخاب میکنید شخصیت Clementine را شکل میدهید. هر طور که کلمنتاین با بقیه شخصیت ها رفتار کند باز هم برخورد شخصیت های دیگر داستان هم با او بسیار طبیعی و واقع گرایانه کار شده است. در طول بازی همانند فصل اول با انتخاب هایی روبه رو میشوید که بدون شک مهمترین بخش بازی به شمار میروند و در این فصل شما را با چالش بیشتری نیز روبه رو میکنند همانند فصل اول و بر خلاف بازی مانند Mass Effect زمان زیادی برای انتخاب گزینه مورد نظر خود ندارید و باید سریعا شروع به تصمیم گیری کنید . گاهی اوقات باید آیتم هایی را در محیط پیرامون خود پیدا کرده و از آنها استفاده کنید. سکانس های QTE نیز به قوت خود حضور دارند. بازیکن باید  انتخاب های دشوار و گاه حیاتی را انجام دهد. نکته ای که وجود دارد این است که گاهی اوقات گزینه ای کاملا درست وجود ندارد و انتخاب شما خاکستری خواهد بود که تاثیرات آن را در ادامه داستان مشاهده میکنید.

نویسنده: ابراهیم ثمرصفا

دانلود بازی The Walking Dead Season 2 All That Remains برای PC

دانلود بازی The Walking Dead Season 2 All That Remains برای PC

 

 

 

 

به دستور کارگروه محترم مصادیق مجرمانه لینک ها حذف گردید

 

 

 

 

 

دانلود بـــازی