امروز سه شنبه , 29 اسفند , 1402 شما در میهن گیم هستید.

دانلود بازی Uncharted 3: Drake's Deception برای PS3

انجمن

مطالب محبوب

مطالب جدید

دانلود بازی Uncharted 3: Drake’s Deception برای PS3

http://up.mihangame.com/uploads/w795274_uncharted3_goty-ps3-us-1.jpg

| نسخه Game of The Year (شامل تمامی DLC ها،آپدیت ها و…) با حجم 47 گیگابایت |

بگذارید اول از همه یک چیز را برایتان مشخص کنم. اگر Uncharted 3 را بازی نکرده اید یکی از بزرگترین اشتباهات گیمی عمرتان را انجام داده اید! شاهکاری که استدیو پرآوازه Naughty Dog چهار سال روی ساخت آن کار کرد. Uncharted 3 روایتگر زندگی پر ماجرای نیتن دریک(Nathan Drake) است که پس از حضور فوق العاده اش در نسخه های یک و دو تبدیل به یکی از محبوب ترین کاراکترهای نسل شد. داستان بازی روایتگر روابط نیتن با استادش سالیوان است که به او آموزش های لازم را برای ماجراجویی می دهد. نیتن برای ماجراجویی عازم سرزمینی ناشناخته است اما هواپیمایش سقوط میکند و وی تنها در صحرای بی انتهای”رب الخالی” به دنبال راهی برای نجات میگردد. این بازی دقیقا یک چیز از شما میخواهد و آن هم خویشتن داری با نیتن است. با میهن گیم همراه شوید و ضمن دانلود بازی، از بازی بیشتر بدانید تا علاقه تان به بازی دو چندان شود!

در طول گیم پلی بازی شاهد المان های سبک Action Adventure هستید. نیتن باید برای رسیدن به هدفش از دیوارها بالا برود، با دشمنان بی رحمی که در دل صحرا و سایر لوکیشن ها هستند با اسلحه یا به صورت تن به تن مبارزه کند، با استفاده از المان های مخفی کاری به راهش ادامه دهد و همچنین به دنبال گنجینه های موجود در بازی بگردد.  نیتن در صحرای رب الخالی تنهای تنهاست و از این که همراهانش را از دست داده و در کام مرگ است نا امید و غمگین به راهش ادامه میدهد. نیتن در حالی که برای زنده ماندن سخت تلاش میکند، سعی میکند به کار اصلی اش ماجراجویی هم بپردازد و حس کنجکاوی و سماجتش، لحظه ای از او دور نیست. نیتن به استادش سالیوان و به عشقش Elena فکر میکند و در این راه هم از هیچ چیزی نمی ترسد. بازی سعی کرده است با استفاده از ویژگی های منحصربه فرد سبک اکشن ماجراجویی و ویژگی های عناوین شوتر سوم شخص، یک تجربه ناب را برای بازیکن به ارمغان بیاورد. در زمینه گرافیک نیز بازی هیچ حرفی را برای گفتن باقی نگذاشته است. برای کسانی که به انحصاری های سونی علاقه مند هستند سه گانه آنچارتد بهترین انتخاب است.  زیرا Naughty Dog با احترامی که برای مخاطب قائل است سعی کرده بازی را همانند نسخه دوم که بهترین بازی سال 2009 شد، زیبا جلوه دهد.

بازی با استفاده از انجین Naughty Dog Engine 3.1 یا Havok ساخته شده است. در طول بازی شاهد طراحی اعجاب آور محیط خصوصا بیابان هستید. جزئیات چهره کاراکترها خصوصا نیتن فوق العاده به نظر می رسد و جلوه های بصری نظیر آفتاب سوزان صحرای رب الخالی بسیار چشم نواز هستند. طراحی فوق العاده محیط و اجسام در کنار فریم دهی فوق العاده بازی باعث شده که شاهد یکی از بهترین گرافیک های نسل هفتم بر روی کنسول PS3 باشید. اگر فکر میکنید من اغراق میکنم کافیست نگاهی به نقد و بررسی های بازی داشته باشید تا ببینید منتقدین چه تعریف هایی از این بازی و گرافیک چشم نوازش کرده اند! بازی همچنین صاحب یک مولتی پلیر هیجان انگیز با مدهای مختلف است که بازیکن را با چالش های متفاوتی رو به رو میکند. وجود مدهایی نظیر Team Death Match و Capture The Flagو… باعث شده که بازی به نسبت سایر عناوین سوم شخص از مولتی پلیر خوبی بهره مند باشد. در امر صداگذاری نیز از چهره های مطرحی نظیر Nolan North در امر صداگذاری نیتن و همچنین Emily Rose در نقش Elena استفاده شده است. تجربه نکردن آنچارتد یک اشتباه بزرگ است. حالا دیگر تصمیم گیری با خودتان!

تصاویری از بازی:

دانلود بازی Uncharted 3: Drake’s Deception نسخه GOTY برای PS3 – پارت های 1.5 گیگابایتی:

دانلود پارت 1:   Direct Link

دانلود پارت 2:   Direct Link

دانلود پارت 3:   Direct Link

دانلود پارت 4:   Direct Link

دانلود پارت 5:   Direct Link

دانلود پارت 6:   Direct Link

دانلود پارت 7:   Direct Link

دانلود پارت 8:   Direct Link

دانلود پارت 9:   Direct Link

دانلود پارت 10:   Direct Link

دانلود پارت 11:   Direct Link

دانلود پارت 12:   Direct Link

دانلود پارت 13:   Direct Link

دانلود پارت 14:   Direct Link

دانلود پارت 15:   Direct Link

دانلود پارت 16:   Direct Link

دانلود پارت 17:   Direct Link

دانلود پارت 18:   Direct Link

دانلود پارت 19:   Direct Link

دانلود پارت 20:   Direct Link

دانلود پارت 21:   Direct Link

دانلود پارت 22:   Direct Link

دانلود پارت 23:   Direct Link

دانلود پارت 24:   Direct Link

دانلود پارت 25:   Direct Link

دانلود پارت 26:   Direct Link

دانلود پارت 27:   Direct Link

دانلود پارت 28:   Direct Link

دانلود پارت 29:   Direct Link

دانلود پارت 30:   Direct Link

دانلود پارت 31:   Direct Link

دانلود پارت 32:   Direct Link

دانلود بـــازی