امروز سه شنبه , 29 اسفند , 1402 شما در میهن گیم هستید.

دانلود بازی Star Wars The Old Republic برای PC

انجمن

مطالب محبوب

مطالب جدید

دانلود بازی Star Wars The Old Republic برای PC

| نیازمند 25 گیگابایت فضای خالی |

| بازی کاملا آنلاین و رایگان می باشد |

| بک آپ استیم مهرماه به پست افزوده شد |

| دانلود بازی Star Wars The Old Republic برای PC |

دانلود بازی Star Wars The Old Republic برای PC

عنوان Star Wars The Old Republic در سال 2011 توسط استودیو های  BioWare, Electronic Arts, Bioware Austin LLC توسعه یافت و به عبارتی توسط غول های بازی سازی پرورش یافت و توسط  LucasArts, Electronic Arts منتشر گردید . این عنوان در سبک بازی های آنلاین نقش آفرینی با محیط آزادانه و یا MMORGP می باشد و تمام آنلاین می باشد . در حین انتشار این بازی رقیب دیرینه ای به نام WOW برای این عنوان وجود داشت که با محیط بسیار وسیع و کلاس های متفاوت خود هزاران نفر را از سرتاسر جهان در سرور های آنلاین بازی جمع آوری نموده بود و به نوعی جهان وارکرفت را خانه دوم و حتی در برخی موارد خانه اول گیمر ها نموده بود . ساخت این عنوان وسیع در حدود 5 سال طول کشید و پس از انتشار نیز آپدیت های فراوانی برای آن منتشر گردید . این عنوان نام و ریشه خود را از سری فیلم های جنگ ستارگان گرفته است و این بازی هدیه ای است به طرفداران سری فیلم های جنگ ستارگان و شخصیت های به یاد ماندنی آن . در این عنوان  بیش از 800 هزار خط دیالوگ ضبط شده است واین در حالی است که فلیم های این عنوان به طور میانگین دارای 100 خط دیالوگ بوده اند و این خود نشان دهنده تنوع این بازی می باشد . در این بازی جهانی بسیار وسیع می باشید و مطمئن باشید دیدن تمام نقشه بازی بسیار وقت می برد . وسایل نقلیه و سفینه های متفاوتی در بازی موجود می باشد و همچنین سلاح های بازی در نبرد بسیار زیبا می باشند و کلاس های مختلفی در بازی موجود می باشد که با انجام ماموریت های مختلف به آن ها در کنار هزاران نفر دست خواهید یافت .  برای مشاهده توضیحات تکمیلی بازی و مشاهده جدید ترین آپدیت این بازی رایگان آنلاین به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

 

سفینه های فضایی نیز کلاس های خاص خود را دارند :

 

FURY-CLASS IMPERIAL INTERCEPTOR:

این سفینه ی مخصوص کلاس فیوری از امپراطوری سیث است. به دلیل موتور فوق پیشرفته ی آن، این سفینه یکی از برتری های جنگ های فضایی برای امپراطوریست. فیوری یکی از محبوب ترین کشتی های فضایی در میان سیث لرد هاست. این کشتی بهترین عملکرد را در نبرد های نزدیک داراست. و طراحی آن برای رسیدن به این امر بسیار بهینه شده.
KUAT DRIVE YARDS (KDY) D5-MANTIS PATROL CRAFT:

مانتیس بهترین کشتی فضایی در کلاس خود است. طراحی سنگین ماریس به آن روحیه ای غارتگر داده است. مانتیس با داشتن سه اسلحه ی جمع شونده، دارای قدرت تحاجمی بالایی نیز می باشد. مانتیس برای گشت و گذار نیز بسیار امن طراحی شده است. این کشتی بیشتر یک کشتی دور برد است و می تواند از فواصل دور صدمات جدی به دشمن بزند.


RENDILI HYPERWORKS BT-7 THUNDERCLAP:

BT-7 یکی از سریع ترین و محبویب ترین کشتی های جمهوری است. این کشتی در زمان نبرد بهترین مانور ار داراست. BT-7 دارای یک توپ لیزی بسیار قدرتمند است که آن را نسبت به سایرین متمایز می کند. همچنین سیستم سپر دفاعی آن برای مدت زیادی می تواند شما را در مقابل تحاجمات دشمن مصون نگه دارد. این کشتی دارای اتاق پزشکی، یک عرشه ی فوق پیش رفته و بهینه شده برای نبرد است.


X-70B PHANTOM-CLASS PROTOTYPE:

این کشتی در مرکز تحقیقات امپراطوری طارحی شده و در حال توسعه است. فانتوم سریعترین کشتی موجود است. در سال های جنگ امپراطوری با طراحی فانتوم توانست سریعترین کشتی ممکن را بسازد.این کشتی نسل جدید کشتی های فضاییست. این کشتی از آخرین تکنولوژی های کهکشان بهره می برد، همچنین این کشتی دارای رادار و سیستم موقعیت یاب نسل بعد است. فانتوم بسیار جلوتر از زمان خود گام برمیدارد و حس سلطه جویی امپراطوری را به خوبی ارضا می کند.


CORELLIAN XS LIGHT FREIGHTER:

کورلیان یکی از کشتی های باربری باز مانده از زمان جنگ های مردی جدای است.این کشتی دارای بیشترین آپدیت ها و افزونه هاست، که باعث می شود پس از انجام تغییرات به یکی از سریعترین و سرسخت ترین کشتی ها تبدیل شود.این کشتی برای کاپتانش بسیار راحت است، و کاپتان می تواند با انتخاب خلبان اتوماتیک در طی عملیات های حمل و نقل خواب آسوده ای را تا رسیدن به مقصد داشته باشد.


CORELLIAN DEFENDER-CLASS LIGHT CORVETTE:

 

دیفندر در زمان جنگ بزرگ توسط جدای ها و مطابق با خواست آنها طراحی شد. آنها این کشتی را برای جنگیدن به سبک خودشان طارحی کردند.این کشتی دارای دو طبقه است، بخشی برای دپلماسی و بخشی برای خدمه.اتاق کنفرانس این کشتی از سیستم انحصاری "هولوکوم" که توسط جدای ها طراحی شده بهره می برد.بخش پایینی نیز دارای درمانگاه، محل بارگیری و فضای کوچکی برای انجام مدیتیشن مخصوص جدای هاست. با این که این کشتی بیشتر برای مصارف صلح طلبانه ساخته شده، اما برای جنگیدن نیز بسیار توانایی دارد. این کشتی دارای قوی ترین سپر دفاعی ساخته شده است، و مسلسل لیزی فوق سریع است.

 

| تصاویری از محیط بازی |

 

سیستم مورد نیاز بازی :


Graphics: 512 MB

Memory: 1024 RAM

Sound: Directx 9.0b compatible

DirectX®: Directx 9.0b or better

OS: Windows XP and Windows Vista

Processor: Intel Pentium 4 3Ghz or AMD Athlon 3GHz or Dual Core

 

 

دانلود بـــازی