امروز سه شنبه , 29 اسفند , 1402 شما در میهن گیم هستید.

دانلود بازی NBA 2K14 برای PC

انجمن

مطالب محبوب

مطالب جدید

دانلود بازی NBA 2K14 برای PC

nba 2k 14

بازی شبیه ساز بسکتبالی NBA 2K14 که به جرئت میتوان گفت برترین بازی شبیه ساز بسکتبال موجود میباشد و با گیم پلی و گرافیک عالی خود توانست در مراسم VGX امسال به عنوان برترین بازی شبیه ساز ورزشی و بالاتر از بازی هایی چون FIFA 14 انتخاب شود. در نسخه ی جدید بازی NBA 2K14 شاهد قابلیت های جدید و جذابی میباشیم مانند بخش هایی مثل My Career ، Blacktop و یا بخش ساخت تیم و چندین بخش جذاب دیگر که دارای امکانات و جذابیت های مختلف میباشند. برای اطلاعات بیشتر و دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

بازی NBA 2K14 که بازی شبیه ساز ورزش بسکتبال هست و بصورت سالانه توسط شرکت معروف 2k Sports برای پلتفرم های مختلف عرضه میشود.در نسخه ی منتشر شده ی سال 2014 شاهد ارتقای بازی و بالاتر رفتن گرافیک بازی و همچنین بهبود گیم پلی بازی می باشیم.در این نسخه از بازی شاهد همکاری بسکتبالیست معروف LeBron James می باشیم که آهنگ های مورد استفاده در بازی را انتخاب کرده است و همچنین تصویر او بر روی کاور رسمی بازی می باشد.

در این نسخه از بایز شاهد قابلیت بسیار جدیدی می باشیم که در نسخه های قبلی بازی موجو نبود.در این نسخه از بازی علاوه بر 30 تیم حاضر NBA و چندین تیم قدیمی از تاریخ لیگ ان بی ای ، شاهد حدود 16 تیم محبوب و برتر از لیگ اروپا یا Euroleague در بازی خواهیم بود.همچنین در این نسخه از بازی شاهد تغییراتی در نوع دکمه ها و کنترل بازی هستیم که کار را برای بازیکن راحت تر می کند.این بازی ورزشی توانست موفقیت های زیادی از جمله بازی ورزشی سال را کسب نماید همچنین توانست نمره ی متای بسیار خوب 85 را نیز بدست بیاورد.هم اکنون میتوانید این بازی زیبا را از سایت میهن گیم دانلود نمایید.

سیستم مورد نیاز بازی : 

  • CPU: Pentium 4 2.4 Ghz Single Core processor or equivalent (2.8 Ghz for Vista/Win 7/Win 8)
  • RAM: 512 MB or more (1 GB for Vista/Win 7/Win 8)
  • Disc Drive: 8x or faster DVD drive
  • Hard Drive: 8 GB or more free space
  • Video: DirectX 9.0c compatible (see below)
  • Sound: DirectX 9.0c compatible
  • Input: Keyboard or dual-analog gamepad

تصاویر بازی : 

gallery

 

بر اساس گفته ی کارگروه مصادیق فیلترینگ ایران لینک ها حذف گردید 

 

دانلود بـــازی