امروز سه شنبه , 29 اسفند , 1402 شما در میهن گیم هستید.

دانلود بازی The Elder Scrolls V: Skyrim برای PC

انجمن

مطالب محبوب

مطالب جدید

دانلود بازی The Elder Scrolls V: Skyrim برای PC

دانلود بازی The Elder Scrolls V: Skyrim برای PC

 | نسخه Legendary کامل (متشکل از DLC ها،آپدیت ها و…) با حجم 14 گیگابایت |

| نسخه فشرده BlackBox برای PC با حجم 3.5 گیگابایت |

Skyrim پنجمین نسخه از سری بازی های مطرح The Elder Scrolls است که توسط Bethesda در سال 2011 منتشر شد. اسکایریم توانست جایزه بهترین بازی دهه را از آن خود کند و ضمن کسب متا اسکور 96، جایزه Goty را نیز از آن خود کند.

داستان اسکایریم به وقایع سرزمین پهناور و وسیع Skyrim باز میگردد. شما در نقش یک مجرم به همراه دو مجرم دیگر در حالی که نمیدانید به چه جرمی دستگیر شده اید در راه سرزمین اسکایریم هستید. وقتی که درشکه حامل شما و دو همراهتان می ایستد شاهد این هستید که یکی از آن دو نفر توسط جلاد اعدام می شود و هنگامی که نوبت به شما می رسد ناگهان اژدهایی سر میرسد و به شما اجازه فرار می دهد، این جاست که مطابق عناوین قبلی سری The Elder Scrolls باید شخصی سازی های مورد نظر خود را انجام دهید و رسما Skyrim را شروع کنید. پس از این به همراه یکی از آن سه نفر به نزد اقوام وی میروید و آنها هم میگویند که اژدهاها را دیده اند. این اتفاق در حالی رخ داده که نسل اژدهاها مدت ها قبل در سرزمین اسکایریم منقرض شده بود اما ظاهرا آن ها دوباره بازگشته اند و اینجاست که همه چیز شروع می شود. شما باید با افسانه ها و واقعیات کنار بیایید…  به طور کلی اسکایریم را میتوان یکی از بزرگترین بازی های تاریخ صنعت گیم دانست. در اسکایریم واژه ای به نام تمام شدن وجود ندارد. خیلی ها چند سال است که دارند اسکایریم را تجربه میکنند اما هنوز نتوانسته اند تمامی نقاط اسکایریم را ببینند! در طول بازی بازی از قدرت های مختلفی استفاده کنید. میتوانید جادوهای مورد نظر خود را با شیوه های علمی و غیرعلمی تشکیل دهید یعنی با استفاده از فاکتورهای شیمی جادو اختراع کنید یا در محیط بازی به مبارزه به موجودات افسانه ای بپردازید. همچنین میتوانید در مورد اشیا چیزهای بیشتری بفهمید. به طور کلی نمیتوان در یک متن کوتاه در مورد گیم پلی عظیم اسکایریم نوشت. حتی یک نقد و بررسی هم نمیتواند مجال زیادی برای نوشتن در مورد گیم پلی بازی به نویسنده بدهد!

اسکایریم صاحب یکی از زیباترین گرافیک ها در نسل هفتم است. جزیئات فوق العاده محیط و سیستم Draw To Distance که برای نمایش دوردست ها به کار میرود باعث دادن جلوه خاصی به محیط ها در اسکایریم داده شده است. اهمیتی که Bethesda به گرافیک بازی و طراحی جزئیات و بافت ها داده باعث شده که Skyrim با داشتن چنین محیط بزرگی، کوچکترین مشکلی از نظر گرافیکی و ویژگی های بصری نداشته باشد. در کنار سه عنصر فوق العاده بازی، نمیتوان از موسیقی های چشم نواز بازی نیز گذشت. به هرحال با خواندن همین متن کوتاه میتوانید بفهمید که اسکایریم چه چیز هایی را برای مخاطب تدارک دیده است. پس لحظه ای شک و تردید به دل خود راه ندهید و خود را از انجام دادن بهترین بازی نسل محروم نکنید!

دانلود بازی The Elder Scrolls V: Skyrim برای PC دانلود بازی The Elder Scrolls V: Skyrim برای PC

دانلود بازی The Elder Scrolls V: Skyrim برای PC دانلود بازی The Elder Scrolls V: Skyrim برای PC

دانلود بازی The Elder Scrolls V: Skyrim برای PC دانلود بازی The Elder Scrolls V: Skyrim برای PC

 

 

بر اساس گفته ی گروه مصادیق فیلترینگ ایران لینک ها حذف گردید

دانلود بـــازی