امروز سه شنبه , 29 اسفند , 1402 شما در میهن گیم هستید.

دانلود بازی خروس جنگی برای آندروید و iOS

انجمن

مطالب محبوب

مطالب جدید

دانلود بازی خروس جنگی برای اندروید و iOS

کسب غزال زرین بهترین بازی موبایل سال ایران |

| قرعه کشی کارت هدیه رایگان برای اعضای دائمی سایت دانلود میهن گیم! |

دیپلم افتخار بهترین بازی کژوال سال از چهارمین جشنواره‌ی بازی‌های رایانه‌ای تهران |

| بهترین بازی سال از دیدگاه مخاطبین در چهارمین جشنواره‌ی بازی‌های رایانه‌ای تهران |

دانلود بازی خروس جنگی برای آندروید و iOS

بازی «خروس جنگی» یک بازی آنلاین مبارزه‌ای با عناصر نقش‌آفرینی است که برای پلتفرم‌ اندروید منتشر شده و به زودی برای پلتفرم‌های iOS و رایانه های شخصی نیز عرضه خواهد شد. سازنده‌ی این بازی، استودیوی بازی‌سازی مدریک است که چندین بازی رایگان دیگر در کافه بازار، مایکت، سیبچه، Google Play Store و Apple Store دارد. رویای رنگی، داندریا، کوئیپر و بیست سوالی از جمله بازی‌های این شرکت هستند. «خروس جنگی» اقتباس جالبی از جنگ انداختن خروس‌ها و خروس‌بازی به شیوه‌ی کاملا متفاوت و بدون خشونت است!

 

 

حالت بازی، مبارزات آنلاین خروس‌ها است که برای خودش دنیایی است! خروس شما خصیصه‌هایی دارد که با انتخاب تجهیزات مناسب و ارتقای سطح، افزایش می‌یابند. عناصر نقش‌آفرینی بازی در لایه‌ی زیرین بسیار پیچیده هستند، اما آن‌چه که به بازی‌کننده نشان داده می‌شود، ساده و سرگرم‌کننده است. در بخش آنلاین خروس‌تان باید با انتخاب بهترین تجهیزات، با خروس‌های بازیکنان دیگر وارد رقابت شود. خروس‌های برتر که در جدول رتبه‌بندی بالاتر از بقیه باشند جوایز ویژه‌ای دریافت می‌کنند. نبرد با خروس‌های بازیکنان دیگر، در مکان‌هایی مثل زورخانه‌ها‌ی سنتی، سالن‌های غرب وحشی و مدرسه‌ها‌ی شائولین اتفاق خواهد افتاد.

 

سازنده‌ها قرار است در اولین به‌روزرسانی بازی دو کار بزرگ انجام دهند؛ یکی اضافه کردن یک منطقه‌ی خروس‌نشین جدید با حال و هوای علمی تخیلی به بخش داستانی است و دیگری اضافه کردن امکان تشکیل اتحاد خروسی برای بخش آنلاین و مسابقات گروهی خروس‌بازی با یک گروه رقیب خواهد بود.

 

یکی از ویژگی‌های بارز بازی، تعداد اسلحه‌ها، زره‌ها و آیتم‌هایی است که خروس شما می‌تواند از آنها استفاده کند. تجهیز خروس‌تان با این آیتم‌ها (که برای هر نژادی متفاوت هستند) باعث تقویت خروس‌تان می‌شود. سلاح‌های بازی گستره‌ی بزرگی دارد؛ از شمشیر و تیروکمان گرفته تا شات‌گان و بازوکا! صدها اسلحه‌ی واقعی، فانتزی و علمی تخیلی در بازی وجود دارد که تنوع‌شان، هر بار باعث به وجود آمدن نبردهای جذاب و متفاوت خواهد شد.

 

مثل دیگر بازی‌های اجتماعی (Social) امکان اضافه کردن دوستان‌تان به حلقه‌ی دوستی و نبرد و کل‌کل با آن‌ها نیز در بازی وجود دارد. می‌توانید برای دوستان‌تان شاخ و شانه‌ی خروسی بکشید و اگر هم ازشان باختید وارد فرآیند «انتقام‌گیری» از ایشان شوید!

 

یکی دیگر از قابلیت‌هایی که در آینده‌ی نزدیک به بازی اضافه می‌شود، طراحی لیگ‌های مختلف خروس‌بازی آنلاین و برگزاری مسابقات ویژه‌ی ماهانه با جوایز بی‌نظیر است. بازی خروس جنگی به زودی برای پلتفرم‌های Android و iOS در کافه بازار و سیبچه برای تبلت و موبایل عرضه خواهد شد.

 

| تصاویری از محیط بازی |

 

دانلود بازی خروس جنگی برای آندروید و iOS

دانلود بازی خروس جنگی برای آندروید و iOS

دانلود بازی خروس جنگی برای آندروید و iOS

 

قرعه کشی سایت دانلود میهن گیم

این قرعه کشی در قالب یه جایزه به ارزش یک عدد کارت هدیه مختص این بازی برگزار می شود. این قرعه کشی تنها مخصوص کاربران دائمی میهن گیم میباشد. شرایط ورود به این قرعه کشی:

  1.  عضویت کامل در سایت (برای عضویت به اینجا بروید.)

  2.  عضویت کامل در انجمن سایت (برای عضویت به اینجا بروید.)

  3.  داشتن حداقل 150 امتیاز (هر کامنت در سایت 5 امتیاز و هر پست در انجمن 10 امتیاز)

کاربرانی که داوطلب برای شرکت در قرعه کشی هستند:

  1. لینک پروفایل خود در سایت

  2. لینک پروفایل خود در انجمن

  3. نام و نام خانوادگی به همراه ایمیل خود 

را در همین پست دیدگاه بگذارند.( این دیدگاه میتواند اولین امتیاز شما باشد!)

*هر کاربری که امتیازش به حد نصاب برسد وارد قرعه کشی خواهد شد.( خود کاربر بعد از رسیدن به آن امتیاز اعلام کند تا امتیاز او بررسی شود.)

* سقف تعداد شرکت کنندگان 4 نفر است!

 

لینک دانلود در سیبچه – iOS

 

لینک دانلود در بازار – Android

 

 

دانلود بـــازی