امروز شنبه , 1 اردیبهشت , 1403 شما در میهن گیم هستید.

دانلود بازی The Last Of Us برای PS3

انجمن

مطالب محبوب

مطالب جدید

دانلود بازی The Last Of Us برای PS3

http://up.mihangame.com/uploads/h32298_TLOU-Cover.jpg

The Last Of Us، چهارمین شاهکار استدیو پرآوازه Naughty Dog در نسل هفتم است. بعد از سه گانه فوق العاده Uncharted، این استدیو این بار تصمیم به ساخت عنوانی گرفت که در نهایت تبدیل به یکی از بهترین بازی های نسل هفتم شد. The Last Of Us با کسب متا اسکور 95 توانست رکورد کسب جوایز را در سال 2013 بزند. TLOU اگرچه نتوانست در مراسم VGX عنوان GTA V را مغلوب کند اما به هرحال به خوبی نشان داد که چه افراد خلاقی در Naughty Dog وجود دارند!

داستان TLOU به زندگی فردی به نام جوئل می پردازد که دچار افسردگی شده است. جوئل 20 سال قبل خانواده اش را از دست داده بود و حالا در میانسالی در اوج نا امیدی زندگی میکند. اما این همه ماجرا نیست زیرا خانواده وی قربانی ویروسی قارچی شدند که هنوز بعد از 20 سال قربانی میگیرد. تا این که جوئل متوجه میشود که دختر 14 ساله ای به نام الی ، 6 سال بعد از اینکه خانواده اش از بین رفتند به دنیا آمده و تنها کسی است که در برابر این ویروس قارچی مقاوم است. جوئل در میابد که باید الی را به گروهی به نام FireFlies برساند تا بتوان از این شیوع این ویروس مرگبار جلوگیری کرد. به همین دلیل وی که هنوز به ویروس مبتلا نشده است، الی را از مرکز بوستون نجات می دهد و به دنیایی که در آن افراد مبتلا شده که کلیکر(Clicker) نام دارند جولان میدهند می برد. الی در این منجلاب آماده میشود تا خود را فدا کند و بشریت را نجات بدهد. در این راه جوئل و الی رابطه ای فوق العاده با هم پیدا میکنند و جوئل الی را در قالب دختر کوچکش سارا می بیند. جوئل با تمام وجود از الی محافظت میکند و الی هم ناخواسته می خواهد از کسی که جای پدر را برایش دارد محافظت کند…

TLOU دارای گیم پلی فوق العاده ای است. این بازی به خوبی سبک Survival Horror را نجات داده و به خوبی به مخاطب نشان میدهد که میتوان از زامبی های کلیشه ای دوری کرد و موجوداتی مرگبار تر و ترسناک تر آفرید. Tlou مانند نسخه های جدید Evil ترسناک نیست. TLOU دقیقا مخاطب را باچالش های مختلفی مواجه می کند. شما واقعا میخواهید از الی محافظت کنید و این امر باعث می شود که در کنار حس ترس از کلیکرها، جسور هم باشید! بازی دارای گرافیکی فوق العاده است که نظیر Uncharted 3 از چند میلیون چند ضلعی یا Polygon بهره مند است. طراحی جزئیات و بافت ها به همراه جلوه های ویژه بصری و کات سنس های فوق العاده، در کنار قطعه های جادویی گوستاوو سانتادولالا باعث شده که  TLOU دقیقا همان چیزی باشد که مخاطب به آن نیاز دارد. اگر PS3 دارید و هنوز این بازی را تجربه نکرده اید فورا اقدام کنید. شاید با تجربه این بازی با بهترین بازی عمرتان مواجه شوید!

http://up.mihangame.com/uploads/q179418_TLOU-1.jpg http://up.mihangame.com/uploads/u30221_TLOU-2.jpg

http://up.mihangame.com/uploads/e53580_TLOU-3.jpg http://up.mihangame.com/uploads/h178667_TLOU-4.jpg

http://up.mihangame.com/uploads/d886195_TLOU-5.jpg http://up.mihangame.com/uploads/m26852_TLOU-6.jpg

 

بر اساس گفته ی کارگروه مصادیق فیلترینگ ایران لینک ها حذف گردید 

دانلود بـــازی